czwartek, 4 lipca 2013

THE BEST Awards

   Na początek chciałam nadmienić,iż sama wymyśliłam tę nagrodę ze względów dwóch świetnych blogów.Jak z każdą nagrodą u mnie też są zasady.Proste,logiczne,krótkie i do pojęcia.Zapraszam do ich przeczytania i miłej zabawy w przekazywaniu nagrody komuś kto na to zasłużył według was.

ZASADY
1.Nominujesz tyle blogów ile chcesz.
2.Powiadamiasz nominowane blogi o nagrodzie.
3.Nagrodę THE BEST Awards umieszczasz w widocznym miejscu dla innych.
4.Odpowiadasz na krótkie pytania:
-* Cieszysz się z nagrody?
-** Tak,a czemu?/Nie,a czemu?
-*** Podoba ci się nominowana nagroda?
5.Dziękujesz blogerowi za nagrodę.
6.Możesz być nominować dwa razy.
7.Polecasz bloga,który cię nominował.

  A więc tak,ja nominuję osobę,tę co już za pewne znacie.Olcię,moją myszkę i siostrzyczkę na zawsze.Nominuję jej aż trzy blogi:
1. Belive in myself - za to,że musiałam tak długo czekać na naprawdę świetnie zapowiadający się blog.I za to,że jesteś i powoli "odkrywasz" mnie nawet o tym nie myśląc.Taka mała sentencja dla tamtejszej bohaterki i bohaterów: "Chcesz liczyć,licz na siebie".
2. The mirror can lie.Doesn`t show you what`s inside. - za to,że opisuje prawdziwe życie.Może i mnie w rzeczywistości też.Też mam trudne wybory,ale nie co do chłopaków.Tak ogółem.Dziękuję ci.
3.  http://mania-zwiast.blogspot.com/ -za to,że wykonasz mój filmik na co czekam z zniecierpliwieniem.Mam nadzieję,że się pojawi najszybciej jak się da!


Faye Chamberlain i Jake Armstrong

1 komentarz:

  1. Dziękuję kochana, wiele to dla mnie znaczy!
    Odp>
    * Cieszę się i to jak!
    * Bo przekazała mi ją ukochana dziewczyna
    * Tak :*
    Polecę cię gdzieś! < 3
    Przykro mi, ale nie zreazlizuję nominacji! ; (

    OdpowiedzUsuń