poniedziałek, 1 lipca 2013

Czwarty

Wywiad

Oczami Demi:
  Po powrocie,Demi,z Cannsas do Los Angeles zainteresowały się nią wszystkie media.Gdziekolwiek by nie wyszła zawsze będzie pytana o to samo.Co z Niallem?Ona sama nie wiedziała co przyniesie przyszłość.Czy przyniesie ukojenie?Złamane serce czy może nowy romans?Miała tylko nadzieję,że jej nowa płyta dotrze do Londynu i Niall zachce jej posłuchać.Że zechce jej wybaczyć i że będą razem.
   Demi wstała z roztargnieniem z łóżka i poszła do łazienki.Od niechcenia zdjęła piżamę i weszła pod kojący,ciepły strumień wody.Czuła jakby czas się zatrzymał.
  Nałożyła na całe ciało żel truskawkowy,a czarne kosmyki skompała w brzoskwiniowym tonie.Czuła się błogo.
  Po wykonaniu porannych czynności Demi ubrała się z nutką elegancji ,ale na co dzień.Wyszła z pomieszczenia i zeszła do kuchni,gdzie z tostami i kawą czekała na nią Selena.Teksanka uśmiechnęła się do Demetrii.
-Prawdę mówiąc wolę cię w blond włosach-zaczęła brązowooka dziewczyna.
  Demetria cmoknęła przyjaciółkę w policzek i spojrzała się na nią przepraszająco.
-Przepraszam,ale mam wywiad za półgodziny-uścisnęła Selenę i z  entuzjazmem wyszła.Podeszła do taksówki i wsiadła.Podała nazwę ulicy i kierowca auta ruszył w dane miejsce.
    Na miejscu młodą Teksankę dopadła niespodziewana trema.Usiadła na krześle za sceną i złapała się za głowę.Bała się,że bardziej się pogrąży w chaosie,że powie coś czego nie powinna.


    Rozmyślania przerwał jej gong oznaczający rozpoczęcie programu.Otarła wierzchem dłoni niewidzialną łzę.Pech,pomyślała i weszła słysząc swoje imię i nazwisko.
  Młoda blond reporterka usiadła i wskazała miejsce obok.Demetria usiadła poprawiając kruczoczarną grzywkę.
-Cześć Demi,jestem Melissa-przedstawiła się.-Miło mi cię poznać.
-Mi ciebie też,Melisso-Teksanka w uśmiechu ukazała białe zęby.-Od czego zaczynamy?
-Od pytania fanów z Twittera.Wszyscy pytają czy to prawda,że po trzech miesiącach rzuciłaś Nialla?
-Nie.Nie tyle co rzuciłam,ja go nie rzuciłam.Zrobiłam to co słuszne.Potrzebowałam czasu...
-Potrzebowałam czasu?To znaczy,że chcesz być z nim?
-Tak,chcę.I przyznaję,że popełniłam błąd.-Demi zwiesiła głowę.
-Podobno nagrywasz płytę o Niallu?
-Tak.Wstępny tytuł to "ABANDONED" i promować go będzie "Abandoned".
-Jeśli można-zaczęła Melissa.-O czym opowiadać będzie?
   Demi uniosła oczy ku górze w zamyśleniu.
-Cała płyta opowiada o uczuciach związanych z "porzuconym",tym jedynym...A sama piosenka o tym,że kocham go,ale jakby nie z własnego wyboru porzuciłam.Tęsknie za nim-Demetria się rozpłakała.


Oczami One Direction:
  Zayn,Liam,Harry,Niall i Louis siedzieli w hotelu oglądając wywiad z Demi Lovato.Cała czwórka prócz Nialla roześmiała się.Liam poklepał blondyna po ramieniu mówiąc:
-No stary...ta dziewczyna cię kocha.
  Niall spojrzał karcąco na przyjaciół i wyszedł bez słowa.Reszta się nim nie przejmując śmiała się do łez.




2 komentarze:

  1. Rozdział cudowny. Zwiastun ci wykonam.
    Biedna Demi !
    A co do Buttona, to tak. Wchodzisz w układ i tam jest dodaj gadżet klikasz i wypierasz obrazek i tam pobrany dajesz button i nazwa: Zwiastun by Olcia :* i możesz podać moją stronkę w ostatniej linice do wpisu. Poradzisz sobie!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz muszę fejsa założyć jak mi czasu starczy to zrobię tak ;)

      Usuń