poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dary Anioła:Miasto Kości

WITAM

    Cześć,niezmiernie się cieszę,że powróciłam do mojego świata,w którym nikt nie może mnie zranić ani dotknąć czymś czego nie chcę.Kilka prawd z mojego życia: pokłóciłam się z mamą i to ostro.Po prostu nie mogę tego z cierpieć jak traktuje mnie ,a mojego młodszego brata.On dostaje to co chce,dosłownie.A jak ja już coś dostaję to z "odzysku".Rozumiem można nie mieć pieniędzy,ale czemu ja muszę wszystko używane mieć?Sami powiedzcie.Dopiero teraz też zrozumiałam,że mogę liczyć na mojego tatę,z którym były różne sytuacje.A do tego Pani co zwie się Dominika,nie przejdzie mi przez gardło "mama",zabrała mi telefon wraz z kartą SIM.Nie będę was już zanudzać moją szarą aczkolwiek nudną rzeczywistością.Jak mówi sam tytuł postu: "Dary Anioła: Miasto Kości".Byłam na tym podajże 24.08.2013 rok,niedziela.Powód dla którego poszłam? Jamie Campbell Bower,odtwarza rolę Jace`a.A czemu mam takiego bzika na jego punkcie?Proste.Obejrzałam za dużo razy "Przed Świtem II".A poza tym zawsze lubiłam Caiusa,którego tam grał.No i tak mam bzika,że postanowiłam iść do kina.Podczas oglądania wiedziałam,że się "podniecam",że widzę jego film.Tak,że nie usiedziałam na miejscu.A gdy pojawiła się pierwsza scena z nim,jak zabija demona,to tak się uśmiechnęłam,że uśmiech mi nie schodził.Po prostu jest uroczy.Jako on i jako Jace.Słodki,nie winny,uroczy nawet za bardzo,ma słodkie oczy.Nie dawno czytałam,że wygląda jak dwunastolatek,ale czy to prawda?Może,ale ja lubię takich chłopców.On nosi rurki,a ja to lubię.:).Ma też przepiękny wokal.Jest wokalistą The Darling Buds,ma też solowe piosenki jak "Better Mean" czy "Waiting".Próbki wokalu tego uroczego aktora:


"Get Your Guns"-"Weź swoją broń"


"Waiting"-"Czekać"/"Czekam"


Naprawdę nie rozumiem tych,którzy mówią,że jest dziecinny i obrzydliwy.Nie rozumiem też tego jak można mówić,że z twarzy widać,że już może zdradzać na prawo i lewo.To,że się rozstał,wcześniej zaręczony,z Bonnie Wright [Ginny,Harry Potter] to nie znaczy,że taki jest.To,że był z Lily Colinns [Clary,Dary Anioła: Miasto Kości] i że się rozstał nie wiadomo czemu to nie znaczy,że taki jest.Ludzie ogarnijcie się.Powiem szczerze,że lubie Biebera,ale nie tak jak kiedyś,ale go nie hejtuje.Jego życie niech robi co chce.
Ale na Boga czemu atakujecie innych?Nie winnych?Zastanówcie się zanim coś napiszecie.



"Dary Anioła: Miasto Kości"

Jace Wayland








Teraz czas na fabułę "Darów Anioła: Miasto Kości"

    "Ekranizacja światowego bestsellera, będącego pierwszą częścią serii sprzedanej w Polsce w ilości ponad 100 tysięcy egzemplarzy. Otwórz wrota do innego świata. Współczesny Nowy Jork. Zwyczajna na pozór nastolatka Clary Fray przypadkiem odkrywa, iż należy do niezwykłej kasty Nocnych Łowców, pół aniołów, którzy toczą odwieczną walkę w obronie naszego świata przed atakami demonów. Wkrótce w tajemniczych okolicznościach znika matka dziewczyny. Clary przyłącza się do grupyy Nocnych Łowców i wkracza do alternatywnego podziemnego świata, zamieszkałego przez wampiry, wilkołaki, wiedźmy, wróżki i demony. Obdarzona wyjątkowym darem dziewczyna będzie musiała stanąć do walki nie tylko o życie matki, ale o bezpieczeństwo ludzkiej rasy, która żyje w nieświadomości nadciągającego zagrożenia…"

Bohaterowie:

Lily Collins-Clary Fray
Jamie Campbell Bower-Jace Wayland
Kevin Zegeres-Alec Lightwood
Robert Sheehan-Simon Lewis
Jemima West-Isabelle Lightwood
Jonathan Rhys Meyers-Valentine Morgenstern
Jared Harris-Hodge Starkweather
Lena Headey-Jocelyn Fray

Ciekawostka: Podobno Trylogia doczeka się sześciu części,książek jak na razie.Ale nic nie jestem pewna na sto procent.

MOJA RECENZJA

"Powiem szczerze,że nie zwykle mnie ekscytował i ekscytuje ten film.Z wiadomych powodów jakie ujawniłam powyżej.Film jest akcją trzymającą w napięciu,gotyckim stylem,co pasuje do bohaterów,przygodą i romansem.Inni mówią,że to kolejny "Zmierzch".Zmierzch to Zmierzch,Dary to Dary.Fakt na każdym kroku nadnaturalnego filmu spotykamy kopię "Zmierzchu".The Vampire Diaries,The Secret Circle,Dary Anioła:...Ale ważne jest to,że każdy ma inny wątek.Mam nadzieję,że będzie to dobry film i się nie zepsuje jak TVD.Nie czytałam osobiście książek.Warto obejrzeć film choćby nawet z nudów,bo są tam niektóre sceny wklejające w fotel.Romans...rodzeństwo?Co te słowa kryją?Dowiecie się oglądając Dary Anioła: Miasto Kości.Walka o wszystko.Nie będę już was zanudzać i dla pewności,że was to zachęci puszczę wam kilka filmików:"







Zwiastun numer 4





Podsumowanie: Ekstra film wart poświęcenia do 20 zł za bilet.Jamie  ma tam świetny akcent tak jak zawsze ma.Nie tycząc się już darów anioła; kolejny rozdział będzie dosyć późno.Przepraszam.Problemy w realu.A i szczególna prośba to Oli...zrobisz mi filmik z Jace i Clary? Daję ci wolną rękę,byle była akcja i to coś,czyli romantyzm,z cytatami.Możesz dać cytaty z filmików.;)


Tłumaczenie piosenki "Cities Alive"

"Jest jej zimno w jej starym domu
Wszystko co ma to jej samotność
Ojciec odszedł, matki nie znała
Czy to jest miejsce, które może nazywać domem?

Znajdę ja gdzieś, bezpieczną
Dom czy dom, miejsce spoczynku(?)*
Daje jej miłość, której potrzebuje ode mnie
nasze serca są splecione na zawsze.

Wiesz jak trudno jest dzisiaj uciec.

Miasto żyje
Bóg rozpędza twojego chłopaka
Miasto żyje
Bóg rozpędza twojego chłopaka

Lepiej złap mnie tutaj
Ponieważ nie mogę dłużej tu zostać
Tu zostać

Lepiej złap mnie tutaj
Ponieważ nie mogę dłużej tu zostać
Tu zostać

Znalazłem się, więc złap mój oddech
Czy jestem zasypany śniegiem?
Weź moja rękę, a ona zajmie się resztą
Wszystkie jej nadzieje i marzenia, o których nie wiedziała
Wszystkie jej nadzieje i marzenia, o których nie wiedziała.

Nie mogę zostać, ale to jeszcze nie koniec.

*- Dom czy dom -wielkość litery ma znaczenie "

Muzyka: Piękne ma piosenki i trafiające do serca każdego człowieka ma Jamie.Prawda?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz