sobota, 29 czerwca 2013

Liebster Award

            A więc co mogę powiedzieć tak na początek o tej nominacji?Mogę powiedzieć tylko tyle,że bardzo dziękuję mojej ukochanej myszce,a zarazem siostrzyczce Olusi za tę o to nominację.Jestem wdzięczna jej za to,że mnie polecała kilkakrotnie.Bo mam imieniem aż jeszcze dwa blogi,na których pisze.Ale sądzę,że to nie jest aż takie ważne.Nie będę się rozpisywać,ale dodam iż jestem na czwartym rozdziale bloga Oli i powiem,że jest mega.Teraz wszystko mi się rozjaśnia!

PYTANIA OLI
1.Jeśli chodzi o miasto,to nie.Zbyt mało się dzieje,tak jak też chodzi o Polskę.
2.I ty się pytasz?!Jasne,że pisanie.Uwielbiam pisać na różne sposoby i czytać książki dlatego,że rozwijam zdolności i jest to dla mnie ciekawe.UWAGA!Czytam tylko swoje ulubione wybrane książki takie jak np. Dorian Gray.Lubię śpiewać,tańczyć,gdyż chcę zostać aktorką i piosenkarką lub tym,albo tamtym.
3.Melodia...to zależy jaka piosenka mi się podoba lub jaki mam nastrój.Możecie mnie ocenić na podstawie Seleny Gomez,Demi Lovato czy też Kat Graham i Candice Accoli.
4.Angielski pierwszy na miejscu,znam dużo aż za dużo słów,ale nie wiem jak je wykorzystać.Trochę hiszpańskiego,francuskiego i chyba włoskiego i brazylijskiego.A i słowackiego mniej więcej.Dojdzie niemiecki,niestety przymus z gimnazjum.
5.USA,Los Angeles,lub Warszawa
6.Tak,papugę o imieniu Zenek i brata o imieniu Kajtek :D
7.O taak!Mam ich łącznie 30 książek,a w tym koło 10 w kolejce do czytania.
8.Jak byłam maluśka to na: Ich Troje i to chyba tyle.
9.The Vampire Diaries,THE ORIGINALS,Dlaczego Ja,Pamiętniki Wakacji,Trudne Sprawy,Czarodziejki i inne...
10.Bez telefonu,Demi i Seleny,TVD i TO i internetu.Obecnie jestem samotna,ale chcę mieć kogoś kto by mnie kochał bez względu jaka jestem i jak wyglądam.
11.Nikka,Cola,Pepsi,Makrela...

      W związku z tym,że nie czytam żadnych blogów prócz The mirror can lie.Doesn`t show you what`s inside. i Belive in myself .To nagnę zasady nominacji i nominuję te dwa blogi.

Moje Pytania:
1.Twoje imię?
2.Jakie portale społecznościowe masz?
3.Lubisz pisać kreatywnie?
4.Czytasz książki,jakie?
5.Jakie seriale filmy oglądasz?
6.Ile masz lat?
7.Jaki artysta/aktor ci się podoba?[mi osobiście Greg Sulkin/Mayson/,Joseph Morgan i Nathaniel Buzolic oraz Zayn Malik i Harry Styles]
8.Twoja ulubiona aktualnie piosenka to...?
9.Twój ulubiony aktor/piosenkarka/aktorka/piosenkarz/zespół...?
10.Gdzie mieszkasz,w jakim mieście?
11.Lubisz czytać mój blog?
          

2 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację. Jesteś niesamowita. Ale przepraszam cię, ale nie wykonam już nominacji. Wynagrodzę ci to kiedyś. I jeszcze jedno. Wróciłam na nk! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ja jajjj!!!Musisz dać mi link swojego konta,sis!

      Usuń